فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد؛

برپایی بیمارستان صحرایی در دورود

سردار باقری با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در دورود، گفت: بیش از ۵ هزار نفر با حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان ویزیت شدند.
کد خبر: ۶۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ - 05February 2024

برپایی بیمارستان صحرایی در دورود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «نعمت‌الله باقری»، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (دوشنبه) در  حاشیۀ برپایی بیمارستان صحرایی در چالان‌چولان دورود اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی برنامه‌ریزی کرده‌اند که با برپایی بیمارستان صحرایی اقدام به ارائۀ خدمت در مناطق محروم کنند.

وی با تأکید به حضور بیش از ۱۰۰ نفر کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان صحرایی دورود، افزود: بیش از ۵ هزار نفر با حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان ویزیت شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: طرح غربالگری یکی از اقدامات خوبی است که پیش از برپایی بیمارستان صحرایی در این استان برای مراجعۀ بهتر بیماران به پزشکان انجام شده‌است.

وی با اشاره به ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی در بیمارستان صحرایی دورود، بیان کرد: این خدمات به‌دلیل هزینه‌های بالا به‌صورت ویژه دراین  بیمارستان انجام شد.

باقری با تأکید به هدایت بیماران و روند تکمیل دوران درمان به‌سمت بیمارستان‌ها، گفت: این اقدام توسط علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به استقبال مردم در حوزه‌های روستایی و عشایری از گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی مستقر در روستاها، ابراز کرد: امیدواریم در آینده شاهد گستردگی خدمت  بی‌منت به مردم این مناطق باشیم.

باقری اظهار داشت: پزشکانی که امروز به‌صورت جهادی خدمت می‌کنند و حجم جمعیتی که برای دریافت خدمات مراجعه کردند به ما مسئولان یادآوری می‌کند که در کار‌های جهادی و ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها