شهادت نوجوان فلسطینی در قدس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به روی نوجوان فلسطینی در قدس آتش گشودند و وی را روی زمین رها کردند تا از شدت خونریزی به شهادت برسد.
کد خبر: ۶۴۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 05February 2024

شهادت نوجوان فلسطینی در قدس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از قدس الاخباریه، نیروهای ارتش رژیم اشغالگرصهیونیستی امروز (دوشنبه) یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی را نزدیک شهرک صهیونیستی «معالی ادومیم» واقع در شرق قدس اشغالی با این ادعا که او قصد اجرای عملیات ضدصهیونیستی با چاقو را داشته، به شهادت رساندند.

این نوجوان ۱۴ ساله که «ودیع شادی العویسات» نام دارد، پس از آنکه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد به دلیل ممانعت از رسیدن نیرو‌های اورژانس از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.

ودیع در حالی به شهادت رسید که در نتیجه شلیک گلوله از سوی نظامیان صهیونیست در حال خونریزی بود و روی زمین رها شده بود. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی این نوجوان فلسطینی را به حال خود رها کردند و مانع از حضور نیرو‌های امدادی بر پیکر وی شدند تا اینکه به دلیل خونریزی شدید به شهادت رسید.

بر اساس ویدیو‌هایی که از این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است، نظامیان صهیونیست از نزدیک‌ترین فاصله ممکن به سوی این نوجوان فلسطینی آتش گشوده‌اند.

شهید ودیع شادی العویسات از اهالی شهرک «جبل المکبر» در قدس اشغالی است. ساکنان این شهرک اعلام کرده‌اند که به دلیل شهادت این نوجوان به دست نظامیان صهیونیست سه روز اعتصاب عمومی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار