حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خراسان رضوی:

انتخابات عرصه مبارزه با تفکر استکباری است

نظری گفت: انتخابات یک میدان مبارزه مهم است که تاثیرات مهمی بر حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و سیاست دارد؛ بر این اساس دشمن درصدد است با عملیات رسانه‌ای جای حق و باطل را عوض کند.
کد خبر: ۶۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 04February 2024

انتخابات عرصه مبارزه با تفکر استکباری استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در نشست هیات‌های نظارت بر انتخابات که با حضور ناظرین شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان خراسان رضوی امروز برگزار شد، اظهار داشت: فراهم شدن زمینه برای مشارکت حداکثری در میدان انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند بر مولفه‌های گوناگون در این خصوص تاثیر بگذارد.

وی افزود: انتخابات یک میدان مبارزه مهم است که تاثیرات مهمی بر حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و سیاست دارد؛ بر این اساس دشمن درصدد است با عملیات رسانه‌ای جای حق و باطل را عوض کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه «حق انتخاب» محصول رقابت در انتخابات است، گفت: وقتی زمینه رقابت همه افراد شایسته فراهم شود، مردم در انتخاب دچار محدودیت نمی‌شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری انتخابات، تصریح کرد: برقراری امنیت، آرامش جامعه و اطمینان مردم از سلامت انتخابات؛ اعتماد فی مابین مردم و مسئولان را در بر خواهد داشت.

نظری در ادامه با بیان اینکه مشارکت، مهم‌ترین راهبرد تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: نقش مردم در هر چهار راهبرد ذکر شده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: متولیان برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند تا این رویداد ملی همراه با امنیت و سلامت برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار هستند، بیان داشت: افرادی باید بر سرنوشت مردم حاکم شوند که صلاحیت داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه وظیفه ناظرین در سلامت انتخابات پررنگ‌تر است، خاطرنشان کرد: نظارت ناظرین بر روند انتخابات موجب برگزاری انتخاباتی سالم خواهد شد.

به گفته وی، مجریان باید زمینه را برای رقابت حداکثری کاندیداها و محیطی با کرامت و احترام برای انتخاب مردم فراهم کنند.

نظری اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات را از عوامل امیدآفرینی در بین مردم دانست و ابراز داشت: خراسان رضوی در برخی از شاخص‌ها فراتر از برخی استان‌ها است که باید اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها