استاندار مازندران:

ایجاد اشتغال پایدار شهرستان عباس آباد در اولویت است

«حسینی پور» گفت: شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق و آبادانی در شهرستان عباس آباد در اولویت مدیران ارشد استان مازندران است. ‎
کد خبر: ۶۴۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ - 04February 2024

ایجاد اشتغال پایدار شهرستان عباس آباد در اولویت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در بیست و یکمین سفر به شهرستان‌ها در جمع خبرنگاران عباس آباد، تکمیل طرح‌ها، ایجاد اشتغال و رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت‌های اساسی مسئولان ارشد استان برشمرد و اظهار داشت: هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظام‌مند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است.

وی تصریح کرد: همزمان مدیران کل ادارات به روستا‌های این شهرستان اعزام می‌شوند و مسائل این مناطق را بررسی می‌کنند تا در جلسه شورای اداری مصوبات مهم برای رفع مشکلات قدم‌های جدی تری برداریم.

حسینی پور یادآور شد: این شهرستان یکی از شهرستان‌های مهم استان بوده که به لحاظ کشاورزی و باغداری و مباحث جنگل دارای مزیت است و باید بتوانیم در احیای ظرفیت‌های منطقه قدم‌های بلندتری برداریم.

استاندار مازندران گفت: شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق و آبادانی در شهرستان عباس آباد در اولویت مدیران ارشد این استان است. ‎

حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز (یکشنبه) به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان عباس آباد سفر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار