نماینده ولی فقیه در مازندران:

شاعران حرکت عظیم مردمی در انقلاب اسلامی را تبیین کنند

آیت الله «محمدی لائینی» بر لزوم تشریح و تبیین حرکت عظیم مردمی در انقلاب اسلامی به بیان شعر تأکید کرد.
کد خبر: ۶۴۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 03February 2024

شاعران حرکت عظیم مردمی در انقلاب اسلامی را تبیین کنند/ شاعران مازندران در خط ولایت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، ویژه برنامه استانی محفل «شعر فجر» عصر امروز با حضور آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شعرخوانی شاعران آئینی استان مازندران برگزار شد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با بیان اینکه بعثت، نعمت بسیار بزرگ و اعظم نعمات خداست، اظهار داشت: به برکت بعثت، ما مسلمان و مومن شده و راه هدایت را یافتیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته و پرتوی از بعثت است، ادامه داد: بعثتی که از درون جان مردم ایجاد شده و این مردم برانگیخته شده به چنین پیروزی نائل آمدند.

امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: مردم ایران باید در این آزمون سربلند و سرافراز ظاهر شوند و «ایرانی قوی» با حضور حداکثری شکل بگیرد که حتما هم خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشی از دلنوشته‌ها و دل گفته‌ها توسط شاعران ارائه شده و مراتب دلدادگی خود را نسبت به نظام، امام، راه شهیدان عزیز و ملت بزرگوار سرودند، بیان کرد: از اینکه شاعرانی در خط هدایت و ولایت در استان داریم بسیار خدا را شاکریم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه علاقمند به شنیدن شعر بیشتر به زبان شیرین مازندرانی هستیم، گفت: بهتر است شعر خرج این ایام شود و شاعران به تشریح و تبیین حرکت عظیم مردمی بپردازند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بر مشارکت حداکثری تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار