نماینده ولی فقیه در مازندران:

«ایران قوی» به واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد/ عشق خادمان به زوار امام حسین (ع) ستودنی است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه ایران قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد، گفت: این همه عشق و ارادات به ساحت اهل بیت (ع) که یکی از آن‌ها همین خادمانی هستند که بانیان خیر بوده و به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند ستودنی است.
کد خبر: ۶۴۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ - 03February 2024

«ایران قوی» به واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد/ عشق خادمان به زوار امام حسین (ع) ستودنی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی‌» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از خادمین مواکب استان مازندران در اربعین حسینی که در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: ایام از چند جهت فرخنده است، در دهه مبارک فجر با بازگشت باشکوه حضرت امام راحل به میهن و استقبال چند میلیونی و سالروز بزرگترین نعمت خدا بعثت پیامبر خاتم قرار داریم.

وی افزود: ان‌شالله انتخابات ۱۱ اسفند نیز حماسه امام خوشحال‌کن، ملت خوشحال‌کن و دشمن ناراحت‌کن خواهد بود، ملت ما ملتی حماسه‌ساز است، نشان داد که هر وقت لازم باشد حضور پیدا می‌کند، مثل حماسه ۹ دی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و غیره.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: این همه عشق و ارادات به ساحت اهل بیت (ع) که یکی از آن‌ها همین خادمانی هستند که بانیان خیر بوده و به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند ستودنی است و این خدمت خیلی مهم است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: مواکب ما به این معرفت و عرفان رسیده‌اند که به زوار اربعینی حسینی خدمت کنند، ملت ما در این رابطه واقعا همت کردند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شاید هم در برنامه باشد که روز ۲۲ بهمن مواکب در خیابان‌ها به ارائه برنامه بپردازند که خوب است.

امام جمعه ساری تاکید کرد: همه را باید به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و مشارکت حداکثری توصیه کنید، این‌ها برای ما سرنوشت‌ساز است و ایران قوی به واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد، موشک و پهپاد و سلاح به جای خود، حضور مهم است.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما با بصیرت بوده و شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی (ع) تنها بماند» را به درستی سر می‌دهند، گفت: شرط اخلاص است، اگر در میدان خالصانه رفتار کنیم خدا توفیق می‌دهد، هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد.

وی بیان کرد: شبکه منحوس منوتو ۱۳ سال چه جنایت‌هایی برای فروپاشی خانواده‌ها اعم از ترویج نگهداری حیوانات خانگی به‌جای فرزندآوری، ترویج بی‌حجابی، مبارزه با جایگاه زن و مادر و ... انجام داد، آخرش هم خودشان نابود شدند، آن خانومی که ننگ مازندران ما بود و مانور می‌داد را خودشان سرشان را در کیسه کردند و گفتند برو حرف نزن. ما امام زمان (عج)، حسین (ع) داریم و آن‌ها هیچ‌یک را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار