حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه تبریز؛

انتخابات سنگر و مصون‌ساز سرنوشت کشور است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مصون‌ساز سرنوست کشور است تا دشمنان را از پررویی بازدارد و هرکس که به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارد، باید شرکت در انتخابات را وظیفه‌ خود بداند.
کد خبر: ۶۴۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 03February 2024

انتخابات سنگر و مصون‌ساز سرنوشت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه‌ تبریز با بیان این‌که انتخابات، سنگر کشور است، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مصون‌ساز سرنوست کشور است تا دشمنان را از رسیدن به اهداف خود بازدارد و هرکس که به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارد، باید شرکت در انتخابات را وظیفه‌ خود بداند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث و دهه‌ مبارک فجر، گفت: یکی از شباهت‌های مبعث پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی ایران، عزت آفرینی است؛ به‌طوری که با بعثت پیامبر(ص) مردمی که در پست‌ترین شرایط زندگی می‌کردند، در کم‌ترین زمان به عالی‌ترین شرایط رسیدند.

 امام جمعه‌ تبریز ادامه داد: ایران در رژیم گذشته، حیاط خلوت آمریکا بود و معادن و منابع ما را با منت و کم‌ترین قیمت می‌خریدند و به جای پول، سلاح داده و دستور می‌دادند ایران باید ژاندارم آن‌ها در منطقه باشد. شاید حماقتی از این بزرگ‌تر نباشد که انسان سرمایه‌اش را به دشمن بدهد و با منت، به جای پول سلاح بخرد.

حجت‌الاسلام سید آل هاشم تاکید کرد: امروز وضعیت ایران اسلامی طوری است که پیچیده‌ترین و مشکل‌ترین حوادث بین‌المللی نیز بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران حل نمی‌شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران مضمون بعثت نبوی را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد، افزود: خداوند متعال به امام خمینی(ره) توفیق داد که خط مستمر بعثت نبوی را با شجاعت، اندیشه‌ بلند و فداکاری خود نمایان سازد و کشوری که در تحریم جهانی است، سیمای تحریم را نداشته باشد. ملت ما سختی کشیده ولی همچنان روی پای خود ایستاده و هرگز به عصای استکبار تکیه نزد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها