ما متحدیم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی: اعزام بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز به یادمان‌های دفاع مقدس/ راهیان نور هویت‌بخش و الگویی پویا برای دانش‌آموزان است

سردار باستان گفت: از ابتدای سال تاکنون اردوهای با کمک آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران و بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند‌.
کد خبر: ۶۴۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۴ - 03February 2024

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی: اعزام بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز به یادمان دفاع مقدس/ راهیان نور هویت‌بخش و الگو دهنده استسردار «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دانش آموزان امید ملت ایران هستند، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای اجرای مسیر جهاد تببین برای دانش آموزان در سراسر مدارس کشور تعریف شده است.

 سردار باستان ادامه داد: یکی ار عرصه‌های جهاد تبیین برگزاری اردوهای پیشرفت و امید است؛ دانش‌آموزان در این اردوها با پیشرفت‌ها، دستاوردهای و موفقیت‌های انقلاب اسلامی با بازدید از کارخانه‌ها، صنایع بزرگ در عرصه مختلف دفاعی و صنعتی آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اضافه کرد: این بازدید‌ها علاوه بر آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها چراغ راهی برای انتخاب رشته دانش آموزان برای مقاطع دانشجویی می‌شود؛ همچینن این بازدید‌ها زمینه‌ای برای بروز و کشف استعدادها خواهد شد. 

وی گفت: طبق آمارها ۳۰۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم در شهرستان‌ها و استان‌ها از کارنجات و صنایع بزرگ بازدید داشتند؛ در سطح ملی نیز تاکنون پنج هزار دانش آموز در قالب اردوهای پیشرفت و امید به پنج نقطه از کشور اعزام شدند.

سردار باستان درباره اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور افزود: راهیان نور مهمترین جریان فرهنگی کشور است؛ اردوهای راهیان نور هویت بخش و معرفی کننده الگوهای زنده و پویا به دانش‌آموزان است. 

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون اردوهای با کمک آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران و بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها