رئیس کل دادگستری مازندران:

توسعه فرهنگ صلح و سازش با الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می‌شود

حجت الاسلام «اکبری» گفت: با الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، باید فرهنگ صلح و سازش و حل اختلاف نیز در جامعه گسترش یافته و در امتداد مسیر جهاد و شهادت، با رفتار و کردار صحیح، میزان اختلافات در جامعه کاهش یابد.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 01February 2024

توسعه فرهنگ صلح و سازش با الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز با حجت‌الاسلام «محمد صادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق اکبری» ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای گرانقدر اظهار داشت: پاسداری از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و گسترش آن، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر خواهد بود.

وی افزود: فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، قطعاً موجب عدم موفقیت و ناکارآمدی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات دوران دفاع مقدس باید حفظ و به نسل جوان انقلاب منتقل شود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر گرامیداشت و پاسداشت دستاورد‌های دفاع مقدس تاکید دارند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه ایران اسلامی در راه حفظ دین و کشور مورد تهاجم دشمن قرار گرفت، بر لزوم تکریم نقش آفرینان دفاع مقدس به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تاکید و تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران، از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند که باید از این دستاورد‌های گرانقدر حراست شود.

وی افزود: با الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، باید فرهنگ صلح و سازش و حل اختلاف نیز در جامعه گسترش یافته و در امتداد مسیر جهاد و شهادت، با رفتار و کردار صحیح، میزان اختلافات در جامعه کاهش یابد.

حجت الاسلام اکبری همچنین بر تشکیل کارگروه دستگاه قضایی مازندران در حوزه دفاع مقدس با هم افزایی و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار