رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

روشنگری و تبیین حقانیت باید افزایش یابد

حجت‌الاسلام «قمی» با تأکید بر ضرورت حمایت از روشنگری و جهاد تبیین، گفت: توقع از استان گیلان به دلیل داشتن سابقه درخشان در بخش‌های مختلف بسیار است و برای پیشبرد روزافزون آن، حمایت‌های خود را افزایش خواهیم داد.
کد خبر: ۶۴۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 01February 2024

روشنگری و تبیین حقانیت باید افزایش یابدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در رشت اظهار داشت: به دلیل ظرفیت و جایگاه گیلان، کار‌ها و اقدامات تبلیغات اسلامی این استان ثمره و نتیجه ملی دارد.

وی افزود: به دلیل داشتن سابقه درخشان گیلان در بخش‌های مختلف، توقع از این استان بسیار است و برای پیشبرد روزافزون آن، حمایت‌های خود را افزایش خواهیم داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: حمایت، باعث می‌شود که روشنگری و تبیین حقانیت افزایش یابد؛ امیدواریم که گیلان همچنان در بخش تبلیغات اسلامی همانند گذشته یکی از استان‌های پیشرو باشد.

استاندار گیلان نیز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در رشت اظهار کرد: در بخش تبلیغات اسلامی و امور فرهنگی نیز تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم تا تهدیدات به فرصت تبدیل شوند.

عباسی افزود: گیلان به دلیل ویژگی گردشگرپذیری، فقط متولی امور فرهنگی مردم این خطه نیست؛ در طول سال چندبرابر جمعیت این استان، گردشگر وارد گیلان می‌شود و به همین دلیل باید شرایط تبلیغات اسلامی و امور فرهنگی را با همه ظرفیت ایجاد کنیم و همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

استاندار گیلان در گیلان با بیان اینکه گیلان سرزمین و خاستگاه آل بویه است که تبلیغات اسلامی از این مکان آغاز شد تصریح کرد: این استان سرزمین علمای بزرگی همچون آیت‌الله بهجت (ره) و میرزا کوچک‌خان جنگلی است و مردم ولایتمدار و با بصیرتی دارد که حماسه هشت دی را خلق کردند.

عباسی اضافه کرد: در گیلان قومیت‌های مختلف و اهل‌تسنن و تشیع در کنار هم شرافتمندانه زندگی می‌کنند و وحدت بی‌نظیری دراین‌خصوص در استان وجود دارد.

استاندار گیلان همچنین به فراهم‌آوردن شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: ۱۱ اسفندماه انتخابات بزرگی را پیشرو داریم و باید شرایطی ایجاد شود تا حماسه باشکوه دیگری از سوی مردم رقم زده شود.

عباسی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمامی رسانه‌های معاند قصد دارند تا مردم را دلسرد کنند تا حضور آنان در انتخابات کم‌رنگ شود، ما باید با این توطئه دشمنان مقابله کنیم و شرایط حضور همه‌جانبه مردم را در انتخابات ایجاد کنیم؛ زیرا حضور باشکوه مردم نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد و این اقتدار، تمام معادلات جهانی را برهم می‌زند.

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان معرفی و جایگزین حجت‌الاسلام سعید مهدوی شد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار