حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

با حضور باشکوه در انتخابات مُشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم زد

سردار «حکمتیان راز» گفت: با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم زد.  
کد خبر: ۶۴۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 31January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در آیینی یادواره شهدای گردان امام حسین (ع) شهرستان گچساران از تیپ ۴۸ فتح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات شرکت نفت این شهرستان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پر افتخار گردان امام حسین (ع) از تیپ ۴۸ فتح، اظهار داشت: این یادواره در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، جهت گرامیداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس در شهرستان گچساران برگزار شد. 

سردار حکمتیان راز با بیان اینکه تیپ ۴۸ فتح تنها یگان رزم استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از گردان‌های صاحب نام هست که همواره باعث افتخار بوده است، افزود: این یگان همواره یکی از گردان‌های خط شکن در طول دوران طلایی دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس در دفاع از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی در خط مقدم بوده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند سال جاری گفت: دشمنان ایران اسلامی چشم طمع دوخته اند که مشارکت حداقلی در پای صندوق‌ها رأی شکل بگیرد و سلامت و امنیت انتخابات را به خطر بیندازند.

وی تاکید کرد: ما با اهداف، آرمان و خون شهدا پیمان بسته ایم که تا آخرین قطره خون و با تمام توان در مسیر شهدا حرکت کنیم.

سردار حکمتیان راز عنوان کرد: موضوع دیگر مدنظر دشمن این است که ما را از ولایت فقیه دور کند که دوستی بین مردم و  ولی فقیه برقرار نباشد تا که مبادا به دستور ولایت در انتخابات مشارکت سالم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی یعنی در جبهه جنگیدن و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوبیدن، افزود: برگزاری یادواره شهدا به همین دلیل است که ما متوجه شویم چه کسانی برای این کشور جان خود را فدا کردند که ایران اسلامی همواره سرافراز باشد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهدا کسانی بودند درس آزادگی را به آزادی خواهان جهان آموختند و با ریختن خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و اکنون نوبت ما است که با حضور در پای صندوق‌های رأی انقلاب و اسلام را حفظ کنیم.

سردار حکمتیان راز از همه مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که با حضور باشکوه خود در انتخابات مشارکت کنند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

با حضور باشکوه در انتخابات مُشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم زد

با حضور باشکوه در انتخابات مُشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم زد

با حضور باشکوه در انتخابات مُشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم زد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار