رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری جشن‌های انقلاب در نقاط مختلف لرستان

حجت‌الاسلام غلامی از برگزاری جشن‌های انقلاب در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: ۲۷ کمیته تخصصی برای برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر در مرکز استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۴۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 31January 2024

برگزاری جشن‌های انقلاب در نقاط مختلف لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا غلامی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز (چهارشنبه) در نشست با خبرنگاران با اشاره برگزاری جشن ملی انقلاب هم‌زمان با ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: نمایش وحدت و انسجام ملی، برگزاری جشن‌های بانشاط، جهاد تبیین و …از راهبردهای اقدامات و برنامه‌ها دهه فجر است.

وی از ایجاد ۲۷ کمیته تخصصی برای برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان‌ها نیز ۱۸ کمیته ایجاد شده، رؤسای ستادهای شهرستانی ائمه جمعه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره فعالیت کمیته ارزیابی اقدامات و برنامه‌های ایام دهه فجر، بیان داشت: عملکرد و نقش‌آفرینی کمیته‌ها از سوی این کمیته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه گزارش عملکرد ۳۰ ماهه دولت در استان، گفت: علاوه بر مرکز استان، جشن‌ها و برنامه‌های انقلاب در دورترین نقاط استان هم برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در ۴۵۰۰ مدرسه استان، گفت: همچنین مجموعه بسیج ۷۲۰ برنامه را در استان برگزار می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور مدیران در سطح مساجد برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ایجاد میز خدمت قبل از اقامه نمازجمعه، افزود: فضاسازی شهرها یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر در ایام دهه فجر خواهد بود.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره ایجاد ۲۲ موکب، غرفه و ایستگاه فرهنگی، تبلیغی و صلواتی در روز جمعه در مرکز استان هم‌زمان با روز ۲۲ بهمن، بیان داشت: جشن «بادبادک‌ها»، برگزاری برنامه توسط گروه‌های سرود با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز، سخنرانی وزیر آموزش‌وپرورش در روز ۲۲ بهمن در خرم‌آباد، توزیع اقلام فرهنگی و … از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

وی در ادامه از برگزاری هزار و ۳۵۹ جشن روستایی و ۱۰۰ جشنواره در دهستان‌ها خبر داد و گفت: جشنواره اسب‌سواری مردان و زنان یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر هم‌زمان با ایام دهه فجر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از تقدیر از ۲۰ دهیار برتر در حوزه خدمات‌رسانی به مردم و همچنین برنامه‌های ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات عملکرد مدیران را در برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر ارزیابی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام غلامی از دیدار مدیران با نماینده ولی‌فقیه هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری رژه موتوری از فرودگاه خرم‌آباد تا گلزار شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا با رویکرد شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی، مسابقات قرآنی، اکران فیلم‌های جشنواره فجر، افتتاح سینما «کیو»، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برپایی بیمارستان صحرایی، رزمایش روشنگری با موضوع انتخابات، اهدای جهیزیه به نوعروسان و … از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام دهه فجر امسال خواهد بود.

وی از برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها خبر داد و گفت: حضور چهار وزیر طی ایام دهه فجر در لرستان، نورافشانی در همه شهرستان‌ها، برگزاری سه هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان از دیگر برنامه‌های مدنظر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار