در پیامی به مناسبت دهه فجر عنوان شد؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی: انقلاب اسلامی با هدف سرنگونی طاغوت شکل گرفت

امیر دریا دوم «عباسی» در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 31January 2024

پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن «دهه فجر» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی یک نمونه از انقلاب‌های بی‌بدیل است که با حرکت اجتماعی و با هدف سرنگونی طاغوت شکل گرفت. حاکمیت این انقلاب که با رهبری امام خمینی (ره)، آغاز شد و سپس با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام حامنه‌ای عزیز ادامه یافته، با تلاش و جهاد فراگیر و خستگی ناپذیرو با رفع موانع مختلف و غلبه بر معاندان، موجب اسحکام وتقوبت ایران اسلامی شد.

این انقلاب توانست نظامی بر پایه عدل و تحقق آرمان های بلند دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد و چراغ امیدی در دل مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان باشد.

امروز پس از گذشت چهل و پنجمین بهار انقلاب شاهد جهش روز افزون کشور در حوزه‌های نظامی، سلامت، آموزش، علم و فناوری و سایر حوزه‌ها هستیم و بر این اقتدار می‌بالیم. در تمامی این سال‌ها بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به شیوه‌های مختلف در پی ممانعت از تحقق اهداف این نظام، بالندگی و پیشرفت کشور بوده‌اند و در این بین رمز پیروزی در برابر این حجم ایمان به قدرت لایزال الهی و حفظ وحدت، انسجام ملی و استفاده از توان و ظرفیت‌ها ملی باعث خنثی شدن توطئه بدخواهان گشته است.

در پایان به روح ملکوتی معمار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و شهدای سلامت درود می‌فرستیم و سلامتی و توفیقات مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و نیز خدمتگزاران اسلام و کشور را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار