طی مراسمی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: کهگیلویه و بویراحمد در جبهه‌های جنگ نقش اثرگذاری را در تاریخ دفاع مقدس ایفا کرد

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در جبهه‌های حق علیه باطل نقش پررنگ و اثرگذاری را در تاریخ دفاع مقدس ایفا کرد.
کد خبر: ۶۴۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 30January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با «دیانا پارسا» دانش آموز هنرمند هم استانی که در مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام دوران دفاع مقدس دکلمه خوانی کرده بود، اظهار داشت: جنگ تحمیلی به این خاطر که انسان‌های مقدس با اخلاق و با اخلاص شرکت داشتند و در مقابل استکبار جنگیدند دفاع مقدس نام گرفت.

خواست خدایی افزود: جنگ علیه کشورمان فقط به هشت سال دفاع مقدس منتهی نمی‌شود بلکه هنوز هم درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم که باید در این زمینه در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس یک مکتب بود، گفت: در زمان جنگ تحمیلی کار‌های خوب و اثرگذار مانند انسان دوستی، فداکاری کمک به جبهه و... انجام می‌شد.

وی عنوان کرد: رزمندگان، شهدای والامقام و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در جبهه‌های حق علیه باطل نقش پررنگ و اثرگذاری را در تاریخ دفاع مقدس ایفا کردند.

خواست خدایی ابراز داشت: نوجوانان و جوانان باید بدانند کسانی بودند که برای دفاع از کشور به پا خواستند و از خانواده و جان خود برای آسایش و راحتی ما گذشتند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاب دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه «دیانا پارسا» از این به بعد همکار افتخاری ما است، از این دانش آموز خواست تا در مدارس و دکلمه‌ها در مورد شهدا شعر خوانی کند و در ترویج فرهنگ ایثار و پایداری و آگاهی سازی نسل جوان یاریگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد. 

سرهنگ خواست خدایی از والدین «دیانا پارسا» به خاطر تربیت چنین فرزند با استعدادی تشکر و قدر دانی و از این دانش آموز با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.

دفاع مقدس یک مکتب فداکاری و انسان دوستی است

دفاع مقدس یک مکتب فداکاری و انسان دوستی است

دفاع مقدس یک مکتب فداکاری و انسان دوستی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار