در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: لزوم انتقال روحیه انقلابی به نسل جوان/ بازدید ۴ ساعته امام خامنه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های علمی نشان از اهمیت این حوزه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار ۴ ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان گفت: این بازدید نشان دهنده اهمیت معظم‌له به شرکت‌های دانش بنیان است.
کد خبر: ۶۴۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 30January 2024

رئیس شورای شهر تهران: لزوم انتقال روحیه انقلابی به نسل جوان/ بازدید ۴ ساعته امام خامنه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های علمی نشان از اهمیت این حوزه داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و دوازدهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: همزمان با چنین ایامی سه ماهواره ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ به فضا پرتاب شد که این ماهواره بخش اعظمی از مشکلات مخابراتی ما را برطرف خواهد کرد. 

چمران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم بیش از ۱۰ ماهواره پرتاب شده و با موفقیت در مدار قرار گرفته است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آستانه دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و دهه فجر هستیم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) پس از ورود به کشور در میان استقبال با شکوه مردم به بهشت زهرا (س) رفتند و با مردم دیدار کردند. 

وی افزود: باید روحیه انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم و با این روحیه بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. 

چمران با اشاره به اینکه متاسفانه همچنان بمباران غزه و نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اظهار داشت: پس از رای دادگاه لاهه و محکومیت اسرائیل این‌ حملات با حمایت آمریکا در حال انجام است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه در این‌ جنایت‌ها نقش مستقیمی دارند، گفت:  ملت‌ها این را درک کرده‌اند و در مقابل سفارت خانه‌های آمریکا در کشور‌های مختلف تظاهرات می‌کنند. 

وی گفت: سکوت و حمایت پنهانی و نیمه آشکار برخی کشور‌های عربی و مسلمان شرم آور است. 

چمران افزود: امروز انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان با شجاعت در میدان مقابله با رژیم صهیونیستی هستند و با اقتدار در مقابل این رژیم کودک‌کش ایستاده‌اند. 

وی با اشاره به دیدار چهار ۴ رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: این بازدید ۴ ساعته نشان دهنده اهمیت معظم‌له به شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار