امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک رحلت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفتند

آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» امام جمعه اصفهان و «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله «عبدالنبی نمازی» امام جمعه سابق کاشان پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 29January 2024

امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک رحلت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان به مناسبت رحلت عالم وارسته آیت الله «عبدالنبی نمازی» امام جمعه سابق کاشان پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن پیام  به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عالم وارسته و یاور امام عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم جلیل‌القدر و فرصت شناس خدمات ارزنده‌ای به انقلاب شکوهمند و جمهوری اسلامی داشت و در مقاطع مختلف یار و یاور امام راحل، رهبر معظم انقلاب و امت بود و در کنار مردم خصوصاً مردمان استان اصفهان در دهه شصت با مسئولیت حساس نماینده امام خمینی (ره) در سپاه منطقه دو کشوری و دهه هشتاد و نود خدمات ارزشمند به مردم ولایت‌مدار شهرستان کاشان با قیادت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان داشت و در منصب نمایندگی مجلس خبرگان نیز عهده‌دار امانت مردم استان اصفهان بود.

ارتحال این عالم جلیل‌القدر که بی شک ضایعه‌ای بزرگ برای بر امت اسلامی است را به محضر حضرت ولی الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف و ولایت مدار استان اصفهان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات را مسئلت مینمائیم.

سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار