رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی:

بیش از ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اسکندری گفت: تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دهه در سطح آذربایجان شرقی است.
کد خبر: ۶۴۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ - 29January 2024

بیش از ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «میکائیل اسکندری» رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان در ۲ محور عمرانی و فرهنگی اجرا می‌شود. عمده برنامه‌های این دهه، برگزاری محافل انس با قرآن، یادواره‌های شهدا، جشن‌ها و نمایشگاه‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی، نشست‌های علمی و تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانش آموزی و دانشجویی، همایش‌های تبیینی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات، شب شعر خاطره و محافل ادبی است.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می‌شود. تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دهه در سطح آذربایجان شرقی است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۱۹ بهمن غبارروبی مزار شهدا برگزار می‌شود، افزود: مهمترین برنامه دهه مبارک فجر، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است که موجب می‌شود تا یاس دشمنان و امیدواری علاقه مندان به نظام اسلامی زیاد شود و سخنران ویژه این مراسم نیز امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه در ماه‌های گذشته در شهرستان‌های استان، ۱۵۰ ویژه برنامه فاخر در قالب بیش از یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه و زیر مجموعه برنامه‌ها در این حوزه تدارک دیده شده است که در طول دهه فجر تا ۲۹ بهمن با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اجرا خواهد شد. همچنین برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده تا مسئولان و مدیران با استفاده از فرصت دهه فجر و با برپایی نمایشگاه‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های خود در عرصه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها را جهت امیدآفرینی در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار