پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 28January 2024

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازیرا تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ اُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ

ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد و وارسته، حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم. امام‌جمعه و نماینده سابق، ولی فقیه در کاشان؛ روحانی مبارز و پیشکسوت دفاع مقدس موجب تأثر و تألم همگان گردید.

این عالم جلیل‌القدر چهره‌ای تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن و مأنوس با فرماندهان و رزمندگان آن دوران بودند.

این عالم فرزانه و استاد اخلاق و معارف دینی برای انتقال و ترویج فرهنگ انقلاب، جهاد و شهادت ازجمله تاریخ شفاهی خود، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به‌رغم ناتوانایی جسمی و بیماری حضور یافت و ساعت‌ها گفتگوی دقیق و مطالب ارزنده‌ای از دوران دفاع مقدس بیان کرده است.

تاریخ شفاهی ایشان در ۱۰ جلسه ضبط و توسط کارشناسان مرکز در مرحله آماده‌سازی و تدوین می‌باشد و به‌زودی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عروج ملکوتی این فقیه مجاهد و استاد اخلاق را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار بوشهر، اصفهان، کاشان، حوزه‌های علمیه و یاران و هم‌رزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معززشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با سیدالشهدا (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماید.

 مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها