معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خرم‌آباد اکران می‌شوند

نیازی گفت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما «کیو» خرم آباد اکران می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 27January 2024

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خرم آباد اکران می‌شوند

به گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، «رضا نیازی» معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین میزبانی لرستان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما کیو خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز افزود: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار و گروه‌های موسیقی سنتی و پاپ از استان لرستان حضور خواهند داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: به مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری جشنواره سرود استانی، جشنواره هنر‌های تجسمی و جشنواره شعر فجر در لرستان برگزار و با همکاری ستاد کانون‌های مساجد و پایگاه انصارالمهدی

اجرای سرود و موسیقی در ورودی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انجام خواهد شد.

نیازی با اشاره به افتتاح سینما کیو خرم‌آباد ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار منتخبان جشنواره هنر‌های تجسمی در نگارخانه‌های سراسر استان و حضور سه گروه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی نیز همزمان در جشنواره تئاتر فجر در لرستان اجرایی می‌شود.

وی از تدارک برگزاری جنگ‌های شادی در ایام دهه فجر هم خبر داد و اضافه کرد: این فعالیت‌ها با همکاری هنرمندان استان انجام و برنامه‌های هنری محدود به ایام دهه فجر نبوده و هر هفته اجرای رخداد‌های فرهنگی و هنری را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار