جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد؛

لزوم تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس

امیر سهرابی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بر تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 27January 2024

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با حضور امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی و مدیران عضو شورای حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استان فارس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس تاکید کرد و از استاندار فارس خواست تا نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

سردار پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در این جلسه به ارائه گزارشی از تشییع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام ایام فاطمیه امسال در استان، روند تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان پرداخت و مساعدت به یادمان علقمه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار فارس و رئیس شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در پایان این نشست، به جمع بندی موضوعات مطرح شده پرداخت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان موضوعاتی پیشنهاداتی از سوی اعضا مطرح و مورد تصویب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار