حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه تبریز:

انتخابات، صحنه حضور مردم در پای آرمان‌های انقلاب است

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات از لحاظ بین‌المللی نیز نشان دهنده اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی است.
کد خبر: ۶۴۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 27January 2024

انتخابات، صحنه حضور مردم در پای آرمان‌های اتقلاب است

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار داشت: قدردانی از شما مردم وظیفه ماست؛ امروز حدود ۴۰۰ نفر از معتکفین جوان در نماز جمعه حضور دارند و این مایه مباهات ماست. 

وی ادامه داد: برای استاندار جدید نیز آرزوی توفیق بیشتر برای خدمت به این استان و مردم می‌خواهم؛ همچنین از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت سردار خرّم قدردانی می‌کنم؛ از مردم آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی تشکر می‌کنم که جوهره خود را نشان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: موفقیت هر مدیر و مسؤول آرزوی ما و مردم است زیرا این موفقیت‌ها، افزایش سرمایه اجتماعی و رونق کشور را ایجاد می‌کند. استاندار جدید در اولین روز کاری در میدان حضور داشتند و مدیریت شهری که به علت بارش برف با مشکلاتی روبرو شده بودند را کنترل می‌کردند. از همه کارگران و بسیجیان و مسؤولان که در بارش سنگین برف زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه یکی از سوالات مهم که در ذهن جامعه وجود دارد این است که انتخابات چه ثمراتی برای کشور دارد و چگونه می‌تواند نسخه حلال برای کشور باشد، گفت: اولاً اگر حضور حداکثری در انتخابات شکل گیرد این وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و نوعی سازمان یافتگی اکثریت ملت، باهم بودن و هم جهت بودن و مثل هم اندیشیدن از معانی اصولی مبانی ملی است را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: استاندار جدید در مسوولیت‌های اقتصادی، قائم مقامی آستان قدس رضوی و خصوصی‌سازی خوش درخشیده است و از خدای متعال آرزوی موفقیت در این مسؤولیت سنگین را داریم. دوم اینکه پیامد وحدت ملی قدرت ملی است و این قدرت موجب امنیت کشور می‌شود و به تبع آن علم پیشرفت کرده و اقتصاد شکوفا می‌شود و مشکلات گوناگون سیاسی و اقتصادی و فرهنگی حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت چنین معجزه‌ای می‌کند از سوی دیگر حضور و مشارکت مردم در انتخابات از لحاظ بین‌الملل نیز نشان دهنده اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی است از این‌رو اینکه در انتخابات چه گروهی برنده شوند فرع مساله است و اصل حضور مردم در صحنه مهم است زیرا انتخابات صحنه حضور مردم پای نظام و انقلاب است. امید است در یازدهم اسفندماه مردم قهرمان آذربایجان همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار