جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

لزوم پیشبرد سریع برنامه‌ها در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

سرتیپ «مثتوی» گفت: تمامی کمیته‌های دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های حوزه خود را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
کد خبر: ۶۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 23January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست کمیته‌های استانی کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد با حضور سرتیپ دوم پاسدار «مصظفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد.

سردار مثنوی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس و با بیان اینکه شهدای استان جزء افتخارات این استان هستند، اظهار داشت: باید پیام این شهدای والامقام را به نسل حاضر و آینده به خوبی منتقل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته‌های کنگره شهدای استان به نحو مطلوب برنامه‌های اجرایی خود را انجام داده اند، افزود: انتظار است که همه دبیران کمیته‌ها در جهت پیشبرد اهداف کنگره برنامه‌ها را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

وی ابراز داشت: تا برگزاری اجلاسه‌ها و کنگره ملی شهدا فرصت محدودی داریم لذا سعی شود تمامی برنامه‌های ابلاغی عملیاتی شوند.

سرهنگ پاسدار «وحید مثنوی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان، گفت: دربخش جمع آوری آثار شهداء، کمیته ارتباطات و تبلیغات و برگزاری یادواره شهدای والامقام پیشرفت خوبی صورت گرفته است و در سایر کمیته‌ها نیز برنامه‌ها در حال اجرا هستند.

مثنوی با بیان تاریخ برگزاری اجلاسیه‌ها عنوان کرد: در سطح استان در بخش یادواره‌ها قریب به ۲ هزار و ۵۰۰ یادواره، ۲۰ یادواره ویژه و ۱۷ اجلاسیه از جمله برنامه‌هایی است که بخش زیادی از آن انجام شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار برنامه کمیته‌ها یا اجرا شده است و یا در حال انجام است.

در ادامه این نشست دبیران کمیته‌ها گزارشی از روند پیشرفت کمیته‌های متبوع خود اراثه دادند.

لزوم پیشبرد سربع برنامه‌ها در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

لزوم پیشبرد سربع برنامه‌ها در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

لزوم پیشبرد سربع برنامه‌ها در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار