در جلسه «پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس» استان اصفهان؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان: طرح قهرمان محله در اصفهان اجرا می‌شود

سرهنگ رضایی گفت: طرح قهرمان محله با هدف تجلیل و معرفی ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در اصفهان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 23January 2024

طرح قهرمان محله در اصفهان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، پنجمین جلسه کمیته «پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس» استان اصفهان با موضوع اجرای طرح «قهرمان محله» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، برگزار شد.

سرهنگ «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: طرح «قهرمان محله» با هدف معرفی الگوهای ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت به عنوان قهرمانان محله و ارتقاء هویت اجتماعی و انقلابی محلات در دستور کار این اداره کل است.

وی با اشاره به حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس، ادامه داد: لازم است امروز اقشار مختلف از این حماسه‌ها تجلبل کنند و لذا مبتنی بر این طرح «پیشکسوتان دفاع مقدس» با عنوان قهرمانان محله در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تجلیل و تکریم صورت گیرد.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: ارتقای منزلت اجتماعی پیشکسوتان به منظور تحقق مرجعیت اجتماعی، تعمیق ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت با مردم از مهمترین اهداف این طرح است.

 این جلسه با حضور مسوول امور ایثارگران استاندار اصفهان، مسوول کانون وابستگان آجا استان اصفهان، مسئول کانون وابستگان سپاه استان، مسوول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه استان، مسول ایثار گران فراجای استان و مسوول کانون وابستگان ودجا استان، مسوول کانون جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها