تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین کنگره ملی و جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در یاسوج+ تصاویر

اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی و جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 23January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی و جشنواره شعر استانی دفاع مقدس و مقاومت با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از شاعران و نویسندگان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در بخش عمومی دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس با مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان ، طنز در دفاع مقدس و ...  در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

خواست خدایی افزود: در جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت ۸۰ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که از این تعداد پنج نفر برگزیده استانی و یک نفر برگزیده کشوری شدند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: «حیدر جهان کهن» در بخش کشوری مقام سوم و «آمنه اقبالی فر»، «زینب امیدی»، «سید مهدی مرادیان»، «عصمت ملکوتی» و «زهرا محمدی نیا» توانستند در بخش استانی مقام برگزیده را کسب کردند. 

وی بیان کرد: «رحمت الله رسولی مقدم»، «سید غفار موسوی» داوران جشنواره و «علی اکبر سلیمانی» دبیر علمی جشنواره استانی بودند.

خواست خدایی با اشاره به اینکه به جامعه فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کند، گفت: شعر در حوزه دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ایثار مقاومت و شهادت نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه شاعران استان در جشنواره‌های بعدی بتوانند حضور پیدا کنند، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم نقش استان در دفاع مقدس را پررنگ‌تر کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ابعاد مختلف جنگ که شامل طنز، عبادت، رشادت و... است را برای جوانان تبیین کنیم که بتوانند با شهدا و دفاع مقدس ارتباط خوبی برقرار کنند.

در پایان اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت از برگزیدگان و داوران این جشنواره تجلیل شد. 

تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در یاسوج+ تصاویر

تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در یاسوج+ تصاویر

تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در یاسوج+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار