پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «حیدری»

قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان سرافراز «مهدی، حبیبه و لیلی حیدری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 23January 2024

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «حیدری»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج «دریول حیدری» پدر شهیدان سرافراز «مهدی، حبیبه و لیلی حیدری» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر حیدری

سلام علیکم

پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج دریول حیدری» پدر شهیدان سرافراز «مهدی، حبیبه و لیلی حیدری» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدران عالیقدر شهدای معزز با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، با اعتقادی راسخ، صبوری و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم‌انگیز است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار