ما متحدیم/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران خبر داد؛

اعزام ۷۶۰ دانش‌آموز گچسارانی به اردوی راهیان نور

سرهنگ «صالحی» گفت: امسال بیش از ۷۶۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 22January 2024

اعزام ۷۶۰ دانش‌آموز گچسارانی به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «ناصر صالحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مزایای کاروان راهیان نور آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با جنگ و فرهنگ ایثار و شهادت است.

صالحی افزود: بیش از ۳۶۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: شرکت‌کنندگان در طول این سفر سه روزه علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان‌های شهدا در شلمچه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امسال بیش از ۷۶۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند. 

این مسئول با اشاره به اعزام ۳۶۰ نفر دانش آموز پسر در روز (یکشنبه) یکم بهمن ادامه داد: تاکنون ۴۰۰ نفر دانش آموز دختر و ۳۶۰ نفر دانش آموز پسر به این اردوها اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران بیان داشت: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار