در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

برگزاری اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در یاسوج

«احمدی» گفت: آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 21January 2024

برگزاری اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در یاسوج«بنت‌الهدی احمدی» مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه ساعت ‌۹ صبح با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان و جمعی از شاعران استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود. 

احمدی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت شاهد آثار فاخر هستیم، افزود: در این جشنواره ۳۹ شاعر با بیش از ۸۰ اثر شرکت کردند که از این تعداد پنج نفر در بخش استانی و یک نفر در بخش کشوری از برگزیدگان این جشنواره هستند. 

مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز داشت: بخش عمومی شعر دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس دانشجو و دانش آموز، شعر دفاع مقدس و طنز، بخش ویژه استانی (حماسه پد خندق)  و ... از جمله موضوعات این جشنواره بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار