مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۰۰ نفر به شمار خدمات‌گیرندگان جانباز کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد

«پارسیان‌نژاد» گفت: امسال هزار و ۱۰۰ نفر به شمار خدمات‌گیرندگان جانباز استان کهگیلویه و بویراحمد افزوده شده است.
کد خبر: ۶۴۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 20January 2024

۱۱۰۰ نفر به شمار خدمات گیرندگان جانباز کهگیلویه و بویراحمد افزوده شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه گذشته (جمعه) در همایش فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و مراکز وابسته در یاسوج با بیان اینکه امسال هزار و ۱۰۰ نفر به شمار خدمات‌گیرندگان جانباز استان کهگیلویه و بویراحمد افزوده شده است، اظهار داشت: امسال چهار کمیسیون پزشکی در استان برای بررسی درخواست‌های جانبازان در خصوص ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی برگزار شده است.

پارسیان‌نژاد افزود: کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران استان برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ، درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک‌های تروریستی شامل تیروترکش، موج انفجار، شیمیایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درخواست این ایثارگران پس از بررسی از سوی کارشناسان استانی و اعزامی از تهران تأیید شده است.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به جانبازان به عنوان یادگاران روز‌های سخت مقاومت و خون تاکید کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات‌رسانی به این ایثارگران از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

پارسیان‌نژاد تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۶۰۰ جانباز با میانگین سنی ۶۳ سال در استان وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تجهیز بیمارستان اعصاب و روان سلمان در شهر یاسوج به یک دستگاه آمبولانس پس از سال‌ها انتظار از دیگر خدمات انجام شده برای خدمات‌رسانی بهتر به جانبازان استان در دولت سیزدهم است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۱۰۰ دیدار چهره به چهره با خانواده‌های شهید و ایثارگر استان در محل سکونت، بیمارستان و اداره‌های بنیاد شهید برای دریافت درخواست‌ها و انتظارات آنان انجام گرفته است.

پارسیان نژاد عنوان کرد: استان ۲ هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده که خانواده هزار و ۸۳۹ تن از این شهدا در کهگیلویه و بویراحمد سکونت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این نکته که تنها ۲۰درصد از والدین شهدای استان زنده هستند، تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به این خانواده‌ها از برنامه‌های جدی دولت است.

پارسیان‌نژاد عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی قبور شهدای استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ۵۲۴ گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰۰ مورد آن ساماندهی شده است؛ ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری، ساماندهی قبور شهدا به پایان رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار