رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور:

کارکنان نیروی انتظامی یک مجموعه انقلابی است

ادیانی گفت: کارکنان نیروی انتظامی، یک مجموعه اهل بصیرت و انقلابی است.
کد خبر: ۶۴۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 20January 2024

مجموعه کارکنان نیروی انتظامی یک مجموعه انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور  امروز (شنبه) در جمع کارکنان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: من به عنوان یک طلبه و خدمتگذار می‌خواهم، قدر این نیرو‌های جان بر کف و جان فدا را بدانید. این نیرو‌ها در انواع توطئه‌های دشمنان در چند سال اخیر دچار لغزش نشدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور افزود: وقتی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند «من عمل نیرو‌های مسلح را ضمانت می‌کنم» این سخن بالا‌تر از رضایتمندی است. مجموعه کارکنان نیروی انتظامی، یک مجموعه اهل بصیرت و انقلابی است. فراجا، امروز  یک سپاه دیگر است.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: کسی که می‌گوید رأی ندادن نوعی رأی دادن است، این حرف دشمن است. این سخن در جهت آرمان‌های ضد انقلاب می‌باشد. همه ما وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی داریم تا همه آحاد را به حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم. مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات با شهدا و امام راحل تجدید پیمان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی باید احساس کنند که در همه شؤون انتخابات وظیفه دارند و باید نقش آفرینی کنند، افزود: انتظار است تا نیروی انتظامی یکپارچه آبرویش را پای مردم بگذارد که مطمئناً سطح انتخابات بالا می‌رود. حضور باشکوه ملت شریف در تمامی میدان‌ها و عرصه‌ها در طول انقلاب موجب اعتبار ایران اسلامی و شکست مفتضحانه استکبار بوده است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی با انتخاب افراد دلسوز و متخصص و حائز صلاحیت جایگاه نمایندگی در قوه مقننه، برای فردای متعالی کشور ریل گذاری و راه را هموار خواهند کرد. من و شما می‌توانیم کمک کنیم تا مردم، پرشور در صحنه انتخابات حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار