حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی خبر داد؛

راه‌اندازی ۴ شبکه انتخاباتی برای رقابت سالم نامزدها در خراسان جنوبی

«آیینه‌دار» با اعلام اینکه از شنبه ۳۰ دی‌ماه ۴ شبکه اختصاصی انتخابات در استان آغاز به کار می‌کند، گفت: صداوسیما ثبت‌نام از نامزد‌ها را برای تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس آغاز کرده و نامزد‌ها باید در سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em۱۴۰۲.ir ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۶۴۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 18January 2024

راه‌اندازی ۴ شبکه انتخاباتی برای رقابت سالم نامزدها در خراسان جنوبی«علیرضا آیینه‌دار» مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان جنوبی، راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی فعال در حوزه‌های انتخاباتی را از مهم‌ترین برنامه‌ها ذکر کرد و اظهار داشت: سهم استان خراسان جنوبی چهار شبکه شهرستانی برای تبلیغات انتخابی داوطلبان است.

وی بیان داشت: برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۳ فرستنده برای پخش چهار کانال انتخاباتی در استان راه‌اندازی می‌شود و هر کاندیدا فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای تبلیغ در این کانال‌های های تلویزیونی مختص هر حوزه انتخابیه را پیدا می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی تبیین کرد: این شبکه‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای کاندیدا‌ها را برعهده دارد تا از طریق رسانه ملی پیشنهاد‌ها و برنامه‌های آینده خود را برای مردم حوزه انتخابیه خود بیان کنند.

آیینه‌دار با اعلام اینکه از شنبه ۳۰ دی‌ماه ۴ شبکه اختصاصی انتخابات در استان آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: صداوسیما ثبت‌نام از نامزد‌ها را برای تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس آغاز کرده و نامزد‌ها باید در سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em۱۴۰۲.ir ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی در تلوبیون نیز ایجاد خواهد شد و کاندیدا‌ها می‌توانند موارد تبلیغی خود را در این صفحه اختصاصی بارگذاری کنند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کانال‌های تلویزیونی در مشارکت و شور و هیجان انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه و همچنین کمک به مردم برای انتخاب اصلح تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار