طی سخنانی؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند حمایت مسئولان استانی است

سرهنگ «موسوی» با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بخش فرهنگی موزه دفاع مقدس تا سوم خرداد به پایان برسد، گفت: این مهم مستلزم تامین هزینه است.
کد خبر: ۶۴۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 20January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جریان بازدید استاندار زنجان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ضمن تشریح آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس اظهار داشت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان از سال ۱۳۹۱ در منطقه گردشگری گاوازنگ آغاز شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این مرکز در ۳ طبقه ساخته می‌شود، اضافه کرد: این مرکز به مساحت ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه پیشرفت ۵۵ درصدی دارد، خاطر نشان کرد: طبقه اول که بخش اداری بوده به بهره‌برداری رسیده است.

موسوی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بخش فرهنگی موزه دفاع مقدس تا سوم خرداد به پایان برسد، اضافه کرد: این مهم مستلزم تامین هزینه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون از سفر اول رئیس جمهور اعتبار پیش‌بینی شده بود که به صورت کامل جذب شده است، گفت: در سفر دوم هم اعتبار مصوب شده که در صورت تامین می‌تواند ما را به مرحله افتتاح برساند.

این مسئول با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند حمایت مسئولان، چون استاندار و مجموعه‌هایی، مانند شهرداری است، ادامه داد: ۳ هزار خانواده شهید و ۷۰ هزار رزمنده هشت سال دفاع مقدس چشم انتظار افتتاح این مجموعه برای نمایش دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار