مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم:

تبیین سبک و مشی زندگی شهدا امروز جهاد است

مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با تبیین سبک زندگی و مشی شهدا امروز جهاد است و مقام این جهادگران کمتر از اجر شهادت نیست.
کد خبر: ۶۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 14January 2024

تبیین سبک و مشی زندگی شهدا امروز جهاد استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم روز گذشته (شنبه) در دیدار با مادر شهید «محمد معماریان» اظهار داشت: امروز در میان قیل و قال رسانه‌های دشمن و تهاجمات فرهنگ منحط غرب ترویج یاد و نام و راه شهدا رسالتی است سنگین که برکات بسیاری را با خود به همراه دارد.

حجت‌الاسلام هنرمند ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا موجب حیات جامعه است، شهید زنده و عند ربهم یرزقون است، جوانان شما به راحتی به این جایگاه نرسیدند آنان شهید زیستند و سپس به مقام والای شهادت رسیدند. شهدا از محبوب‌ترین سرمایه دنیای خویش گذشتند و با خدا معامله کردند و خداوند نامشان و آرمان‌شان را زنده نگه می‌دارد.

مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم تاکید‌ کرد: تکریم و تجلیل از مقام والای شما والدین معظم شهدا که در دامان پاکتان چنین اسماعیل‌هایی را پرورش دادید و برای احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی از آنان گذشتید و بر راه آنان پایداری کردید، همان زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا است.

در پایان این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مقام صبر و ایثار مادر شهید محمد معماریان تجلیل کرد.

شهید محمد معماریان در سن ۱۶ سالگی در عملیات کربلای ۴ در نهرخین شلمچه به مقام شهادت نایل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار