فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش؛

آماده برخورد قاطع با هر متجاوزی هستیم

سرتیپ دوم عظیمی گفت: جمهوری اسلامی همان‌گونه که هشدار می‌دهد عمل می‌کند و هر متجاوزی که قصد تعدی به حریم هوایی جمهوری اسلامی را داشته باشد با تیرهای آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 14January 2024

انتخابات سدی محکم در مقابل توطئه های دشمنان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم«عباس عظیمی»، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید گروه پدافند هوایی شهید سید نجیب ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمن در هر لحظه به فکر توطئه و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است که به حول قوه الهی و با هوشیاری و آگاهی مردم تمامی توطئه‌های آنها خنثی شده است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال نزاع نیستیم ولی امنیت کشور خط قرمز ما است افزود: جمهوری اسلامی همان‌گونه که هشدار می‌دهد عمل می‌کند و هر متجاوزی که قصد تعدی به حریم هوایی جمهوری اسلامی را داشته باشد با تیرهای آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد. 
 
سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: عمق نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی رو به تقویت و گسترش بوده و هیمنه پوشالی استکبار جهانی رو به افول است و نتایج میدانی جنگ غزه نمونه بارز این ادعاست.    
 
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان است.
 
در این مراسم ضمن تقدیر از سرهنگ «حبیب رکنی»، سرهنگ «علیرضا فروتن» به عنوان فرمانده جدید گروه پدافند هوایی شهید سید نجیب ارومیه منصوب شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار