مجموعه شعر «من جان تو، تو جان من» رونمایی شد

در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج رسانه از مجموعه شعر «من جان تو، تو جان من» شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوع دفاع مقدس، شهدا و انتظار رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 13January 2024
مجموعه شعر 'من جان تو، تو جان من' رونمایی شد
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج رسانه و سالروز شهادت «غلامرضا رهبر»، از مجموعه شعر «من جان تو، تو جان من» شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوع دفاع مقدس، شهدا و انتظار رونمایی شد.
 
رقیه غلامی، فعال رسانه‌ای و شاعر در این آیین، پرداخت به زندگی شهدا را یکی از علایق مهم زندگی خود عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه شعر در موضوع انتظار و شهدا است کتاب در ۱۰۳ صفحه و با مقدمه «ایوب شهبازی» و توسط انتشارات سپاه عاشورا ذیل کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی چاپ شده است.
 
جواد بیرامزاده، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در این مراسم با تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط قشر بسیج رسانه در استان، بر اهمیت جریان‌سازی رسانه‌ای در جامعه امروزی تاکید کرد.

وی با بیان این‌که اصحاب رسانه راویان پیشرفت‌های جامعه بوده و روایتگری خبرنگاران می‌تواند در بسیاری از مسائل راهگشا باشد، خاطرنشان کرد: اردوی راویان پیشرفت یکی از برنامه‌های ویژه بسیج رسانه در راستای مطالبه‌گری، روایتگری و امیدآفرینی است که روند و جایگاه ویژه‌ای در آذربایجان‌شرقی یافته است.

بیرامزاده در ادامه با اشاره به سطح کیفی آثار رسیده به هفتمین دوره جشنواره استانی ابوذر، تعداد آثار ارسالی در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار پرشمار و باکیفیت توصیف کرد و گفت: برگزاری نشست‌های روایتگری و تولید محتوا توسط خبرنگاران، در این رابطه بسیار اثرگذار بوده است.

جمال شکوری و محمد منافی فرتوت از جانبازان و یادگاران بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز به روایتگری واقعه پرداخته و بر اهمیت گرامیداشت شهدای بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز و شناساندن شهدای آن دوران به جوانان و دانشجویان امروزی تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار