معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی عنوان کرد؛

استیصال استکبار از اقتدار جبهه مقاومت

حجت‌الاسلام پرورش گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت به چنان اقتدار و صلابتی دست پیدا کرده است، که استکبار جهانی را در حالت استیصال قرار داده است.
کد خبر: ۶۴۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 10January 2024

ترویج اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در دنیا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن پرورش»، معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان سایت رادار تاکتیکی شهید توحیدی منطقه شمال غرب ارتش اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در تداوم حرکت انبیا و تعالیم آسمانی بوده است و نسخه شفابخش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کردن این گفتمان است، گفتمانی که استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی با روش‌های مختلف و ابزارهای گوناگون بدنبال از بین بردن آن است.

حجت الاسلام پرورش بااشاره به اینکه آن طور که باید نتوانستیم اهداف و آرمان های گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج و تعمیق ببخشیم گفت: به رغم همه مشکلات موجود اما استقلال همه جانبه کشور و ادبیات آزادی امروز جامعه ما نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیرهم هست.

وی با اشاره به اینکه مولفه ها و شاخصه های گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر محور مقاومت ریشه دوانیده است افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت به چنان اقتدار و صلابتی دست پیدا کرده است، که استکبار جهانی را در حالت استیصال قرار داده است.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: انتخابات از رویدادهای مهم و سرنوشت ساز برای کشور است، که می تواند کشور در مقابل تهدیدات خارجی و توطئه های داخلی بیمه کند.

پرورش با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت پایدار برای کشور است بیان داشت: مردم ایران همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده اند و باز هم با حضور پرشور و دشمن شکن خود در انتخابات اسفند سال جاری، اقتدار و همبستگی اجتماعی خود را به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار