ما متحدیم/ مسئول بسیج فرهنگیان فارس:

اعزام ۱۱۰۰ نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت

«ایمانی‌فر» گفت: یک هزار و ۱۰۰ نفر از فرهنگیان استان فارس به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 09January 2024

۱۱۰۰ نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ایمان ایمانی‌فر» مسئول بسیج فرهنگیان فارس در نشست شورای سیاستگذاری اردوی راهیان ‎نور و پیشرفت آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از این اردوها در میان فرهنگیان استان فارس شده است.

وی بیان کرد: در این مرحله از اعزام اردوی راهیان نور و پیشرفت یک هزار و ۱۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

ایمانی‌فر با اشاره به استقبال پرشور فرهنگیان از این اردو، تاکید کرد: استقبال از این اردوها در میان فرهنگیان استان به حدی است که مجبور شدیم اعزام‌ها را سهمیه‌بندی کرده و مابقی ثبت‌نام کنندگان را به مراحل بعدی اعزام‌ها انتقال دهیم همچنین در مرحله قبلی بیش از ۲۵۰ معلم بانوی استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس در خصوص شیوه اجرای این اردوها گفت: دراین اردو فرهنگیان استان فارس ضمن حضور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس از برخی مکان‌های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عرصه‌ها نیز قرار می‌گیرند.

ایمانی‌فر زمان اعزام این مرحله از اردوی فرهنگیان استان را ۲۶ تا ۲۹ دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: در اردوی مذکور همچنین بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان فارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها