دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد؛

برگزاری نشست کرسی‌های آزاداندیشی برای عمومی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام «طاهری آکردی» گفت: نشست کرسی‌های آزاد اندیشی برای عمومی شدن فریضه امر به معروف نهی از منکر در ۳۰ دانشگاه کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ - 08January 2024

برگزاری نشست کرسی‌های آزاد اندیشی برای عمومی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسین طاهری آکردی» دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اظهار اینکه ساختار سازمانی مردمی شدن این فریضه در دست اقدام است بر لزوم تشکیل جلسات منظم ستاد در استان‌ها تاکید کرد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش ضابطان قضائی با همکاری بسیج خبر داد و گفت: همچنین نشست کرسی‌های آزاد اندیشی نیز برای عمومی شدن فریضه امر به معروف نهی از منکر در ۳۰ دانشگاه کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام طاهری با عنوان اینکه برنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر تدوین می‌شود، تصریح کرد: حذف منکر در جامعه باید با کمک مردم صورت گیرد و انعکاس درست اهداف سیاست‌های ستاد با بهره‌گیری از زبان فرهنگ و هنر از برنامه‌های جشنواره معروف است.

وی با بیان اینکه باید زیست بوم بومی و فرهنگی مازندران حفظ شود، تذکر لسانی را بالاترین قدرت در اقناع سازی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با انجام کار‌های فرهنگی جلوی نفوذ فرهنگ غربی را بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار