معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش:

عظمت ایران اسلامی در منطقه و فرا منطقه روزافزون است

حجت‌الاسلام پرورش گفت: عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده‌ایم.
کد خبر: ۶۴۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 08January 2024

عظمت و هیبت ایران اسلامی در منطقه و فرا منطقه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین «حسن پرورش» معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های منطقه پدافندهوایی شمالغرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده ایم.

وی بااشاره به اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور،ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است افزود: انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تاکید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب بوده است که لازم است با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را برهمگان نشان دهیم.
حجت الاسلام پرورش بااشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند گفت: انتخابات از رویدادهای مهم و اساسی است که می تواند روح تازه ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان با پیاده سازی انواع تاکتیک ها و تکنیک ها بدنبال بی رونق کردن انتخابات هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام گله گذاری هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند اما هیچ وقت اجازه نداده اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرزوبوم داشته باشند.

وی در ادامه به عملیات «طوفان‌الاقصی» اشاره و بیان داشت:طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار