در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار «عبداللهی» از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 08January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح، امروز (دوشنبه) از غرفه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار