در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سرلشکر باقری از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاورد‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد

سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری که در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 08January 2024

سرلشکر باقری از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاورد‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در این بازدید سرلشکر باقری را همراهی کردند.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار