مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

همه پیشرفت‌های خود را مدیون شهدا هستیم

حجت‌الاسلام برزگر گفت: این همه پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف پزشکی، نظامی وعلمی مدیون امنیتی است که با خون شهدا بدست آمده است و اگر قدر این نعمت را ندانیم، آن را از دست می‌دهیم.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 06January 2024

حماس تمام قدرت اسرائیل را زیر سوال برده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم برزگر» در چهارمین آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج«قاسم سلیمانی» و بزرگداشت شهدای تروریستی کرمان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرخداجو افزود: دشمن فتنه ها و اختلاف های زیادی را در جوامع اسلامی ایجاد کرده و خون های زیادی را ریخته تا این انقلاب و نظام را نا کار آمد و بی کفایت نشان بدهد اما نمی دانند که هرچه قدر خون ریخته شود پایداری و ایستادگی این نظام را بالا برده و قدرتمند تر می کند. این همه پیشرفت ها در زمینه های مختلف پزشکی، نظامی وعلمی مدیون امنیتی است که با خون شهدا بدست آمده است و اگر قدر این نعمت را ندانیم، آن را از دست می دهیم.

حجت الاسلام برزگر انتخابات پیش رو را مهم دانست و گفت: درست است که کشور ما در امنیت قرار دارد اما امنیت و قدرت اصلی ما با حضور حداکثری مردم در انتخابات بدست خواهد آمد. اگرخون بیشتر پایمال کردن عامل پیروزی است باید یزید بر امام حسین(ع) پیروز می شد در حالی که پیروز واقعی میدان در کربلا امام حسین (ع) بود و این پیروزی تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.  این امنیت را مدیون شهدا و حاج قاسم سلیمانی در منطقه هستیم.

وی به دو خصلت بارز حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم زبان زد مردم بود و این دوخصلت خوب و بزرگ اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم را حاج قاسم کرده بود. ما هرچه داریم به برکت خون پاک این شهدا است و ما مدیون این شهدای این خونه‌ای پاکی هستیم که برای پویایی این انقلاب ریخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار