با برگزاری کمیسیون پزشکی؛

پرونده ۲۶۰ جانباز در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

پرونده ۲۶۰ جانباز و متقاضی درصد جانبازی با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری در یاسوج بررسی شد.
کد خبر: ۶۴۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 05January 2024

پرونده ۲۶۰ جانباز در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، پرونده ۲۶۰ جانباز توسط هشت پزشک متخصص از تهران در گروه‌های تخصصی تیر و ترکش، شیمیایی و موج، جانبازان را در مجروحیت‌های داخلی، ریه، چشم، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بعد از اتمام کمیسیون‌ها، پرونده‌ها به کمیسیون پزشکی عالی تهران ارجاع شد تا نتایج آن طی یک ماه آینده اعلام شود.

 فعالیت کمیسیون‌های یاد شده از ۸ صبح روز (پنج‌شنبه) در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و با بررسی ۲۶۰ پرونده جامعه هدف این نهاد و متقاضیان درصد جانبازی امروز (جمعه) به کار خود پایان خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «رضا پارسیان نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و «منوچهر هرمز پور» معاون سلامت و توانمند سازی  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از روند برگزاری کمیسیون بازدید کرده و در جریان نحوه رسیدگی پرونده‌های جامعه ایثارگران قرار گرفتند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار