شهید قدس/ در کهگیلویه و بویراحمد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد چهارمین شهادت حاج «قاسم سلیمانی» در یاسوج

مراسم گرامیداشت چهارمین شهادت حاج «قاسم سلیمانی» در حسینیه ثارالله شهر یاسوج با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 04January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» با حضور اقشار مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس به خصوص شهید پر افتخار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان اظهار داشت: دشمنان حق دارند که به جنایت تروریستی مانند حادثه کرمان اقدام کنند چرا که در مقابل حاج قاسم شکست سختی خورده اند.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه در حادثه روز گذشته زنان و کودکان بی گناه و بدون سلاح غرق در خون بودند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری شهید سلیمانی فقط یک شخصیت نیست بلکه یک مکتب و یک راه است و باید در این راه با آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث،  از اسلام، ارزش‌های دینی، سرزمین و ناموس دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر کشور ایران به دست داعش می‌افتاد بلا‌های زیادی، چون کشتار، ویرانی، تجاوز به نوامیس و ... انجام می شد.

آیت‌الله حسینی گفت: کسی که گوش به فرمان امام زمان (عج) نباشد و با آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله نکند، یعنی جنگ را باخته و از دشمن طرفداری کرده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر ما درگیر یک جنگ ترکیبی اعم از روانی، رسانه ای. نظامی و ... هستیم عنوان کرد: اگر در این مسیر بصیرت کافی را نداشته باشیم شکست خواهیم خورد.

در این آیین برنامه‌های سینه زنی، نوحه خوانی، دکلمه خوانی و سرود به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» اجرا شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد چهارمین شهادت حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد چهارمین شهادت حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد چهارمین شهادت حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار