در آیین افتتاح گروه تلویزیونی سپاه امام رضا علیه‌السلام؛

سخنگوی سپاه: ارائه تصویر واقعی از انقلاب اسلامی نیازمند نقش‌آفرینی مجاهدانی از جنس فرماندهان شهید است/ آشکار شدن ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی

سردار شریف گفت: تا تصویر واقعی از انقلاب اسلامی و آرمان‌هایی که برای تحقق آن جوانان این سرزمین جانفدایی می‌کنند را به نسل جدید منتقل کنند و در این جنگ شناختی، رسانه‌ای و عملیات روانی مانع به انحراف کشیدن جوانان ما باشند.
کد خبر: ۶۴۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 04January 2024

سخنگوی سپاه: ارائه تصویر واقعی از انقلاب اسلامی نیازمند نقش‌آفرینی مجاهدانی از جنس فرماندهان شهید است/ آشکار شدن ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستیبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح گروه تلویزیونی سپاه امام رضا علیه‌السلام که روز گذشته همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، همان مکتب حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و سلاله پاکش حضرت روح‌الله است.

وی ادامه داد: مردم و جوانان میهن اسلامی‌مان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل نفس گرم امام خمینی (ره) ایثارگرانه پای کار انقلاب و نظام مقدس اسلامی بوده و هستند و خداوند به برکت همین حضور به نظام مقدس جمهوری اسلامی برکت و عزت مضاعفی عطا فرموده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدوارم فضای جامعه به گونه‌ای پیش برود که فرهنگ دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه در جامعه جاری و ساری شود، فضایی که همه در تلاش باشند به دور از خودبینی و تکبر با استعانت از خداوند برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نشناسند و به پیش بروند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: اگر همچون دوران دفاع مقدس همان خمیر مایه اصلی و بذل و بخشش عمومی در فضای کشور حاکم شود همانند گام اول انقلاب توفیقات زیادی حاصل می‌شود.

وی یادآور شد: اگر با تاسی به روحیه ایثار و شهادت، رهنمودهای داهیانه امامین انقلاب اسلامی را که از ابتدای نهضت تا به امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم وجهه همت خود قرار دهیم دشمنان قادر به مقابله با جمهوری اسلامی نخواهد بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در فضای حقیقی بسیار قدرتمند است، گفت: در مقطع کنونی با دو فضای حقیقی و مجازی روبر هستیم. در فضای حقیقی به اعتبار قرآن کریم به‌عنوان آخرین کتاب آسمانی و پیامبر اعظم (ص) به‌عنوان آخرین فرستاده الهی، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان به واسطه داشته‌های حقیقی منحصر به فرد هستیم.

سردار شریف در ادامه با اشاره به ضرورت جبران ضعف‌ها و تلاش برای حضور قدرتمند در فضای مجازی تاکید کرد: در فضای مجازی دشمن توانمند و بزرگ جلوه داده شده که نمونه آن رشد بادکنکی صهیونیست‌ها در فضا مجازی است به نحوی که اسرائیل به‌عنوان قدرت شکست‌ناپذیر و غیرقابل نفوذ معرفی شده است در حالی که خداوند آن‌ها را رسوا و خوار و ذلیل می‌کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ماهیت حقیقی و ضد انسانی رژیم صهیونیستی بدور از فضاسازی که از اقدامات این رژیم در فضای مجازی صورت گرفته، آشکار شده به طوری که در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، رسانه و به ویژه حوزه حساس اقتصادی توامان شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده‌اند و در همین راستا امروز شاهد اجرای عملیات بزرگ و غرورآفرین طوفان‌الاقصی در آن سرزمین مقدس هستیم.

وی بیان داشت: امروز عملکرد مجاهدان ایران اسلامی در عرصه رزمی، دفاعی و امنیتی به گونه‌ای بوده که همه دنیا به توانمندی آن‌ها معترف است، اما باید بپذیریم که در عرصه رسانه نیاز به فرماندهان شهیدی همچون همت‌ها و باکری‌های داریم تا تصویر واقعی از انقلاب اسلامی و آرمان‌هایی که برای تحقق آن جوانان این سرزمین جانفدایی می‌کنند را به نسل جدید منتقل کنند و در این جنگ شناختی، رسانه‌ای و عملیات روانی مانع به انحراف کشیدن جوانان ما باشند و در همین راستا رسانه‌ها هم صادقانه و از سر دلسوزی قوت و ضعف‌ها را توامان بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار