بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد در پی حادثه تروریستی کرمان؛

حادثه تروریستی کرمان بار دیگر چهره سیاه دشمنان شکست خورده اسلام و ملت ایران را نمایان کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 04January 2024

حادثه تروریستی کرمان بار دیگر چهره سیاه دشمنان شکست خورده اسلام و ملت ایران را نمایان کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

حادثه تروریستی گلزار بین المللی شهدای کرمان در ایام میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند خلف ایشان حضرت امام خمینی (ره) درچهارمین سالگرد شهادت سردار عزیزدل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از عاشق مکتب شهیدسلیمانی شد، موجب تأسف و تأثر گردید.

این حادثه دلخراش، چهره سیاه دشمنان شکست خورده اسلام و ملت ایران را بار دیگر نمایان نمود، اما باید توجه داشت این جریان در اراده مردم فهیم وشهیدپرورمان و نیرو‌های مقتدر نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با دشمنان، خللی ایجاد نخواهد کرد و همچنان بر همان آرمانی که با امام عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و شهدای والامقام بسته اند استوارند و از انقلاب خود و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت می‌کنند.

اعتقاد راسخ داریم، جمهوری اسلامی قوی‌تر از تمامی توطئه‌ها است و تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی ثباتی و ناامن‌سازی ایران مقتدر به برکت خون پاک شهدای عزیزمان، ان شاء‌الله با شکست مواجه خواهد شد.
راه امام وشهدا (ره) وسایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها