یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

محاسبات معکوس سرویس اطلاعاتی ۳ قلو عبری، غربی و عربی

جهت ترور و شهادت رهبران جبهه مقاومت، نتانیاهو، کابینه امنیتی و جامعه اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی به خیال خود بازی دو سر برد می‌کنند، اما آن‌ها از قدرت محور مقاومت خبر ندارند؛ شما یک از صد را تا حالا دیده‌اید.
کد خبر: ۶۴۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 04January 2024

محاسبات معکوس سرویس اطلاعاتی سه قلو عبری، غربی و عربیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس ـ سعید شهرابی فراهانی مدیر مرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین المللی ضد صهیونیستی؛ روز گذشته رژیم صهیونیستی صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و ۲ نفر از فرماندهان القسام را در جریان حمله پهپادی به جنوب لبنان به شهادت رساند.

ترور اعضای شاخص مقاومت با ۲ هدف عمده و ظاهرا متناقض صورت می‌گیرد:

یک. دستاوردسازی برای پایان به سه ماه نبرد و عملیات کور و بی‌حاصل نظامیان صهیونیست

دوم. باز کردن دامنه درگیری برای تعویق ابرزلزله سیاسی که ارکان رژیم صهیونیستی را درنوردیده و طومار کابینه افراطی نتانیاهو را در هم می‌پیچد. جبهه مقاومت و هسته‌های ضدصهیونیستی در سراسر منطقه بر اساس تدبیر و بهترین نتیجه در مسیر به شکست کشاندن نقشه‌های شوم صهیونیستی برای ناکام کردن عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، تصمیم گرفته و اقدام خواهند کرد.

ترور و شهادت شخصیت‌های مقاومت اگر چه ملاحظات و نکاتی را در محاسبات طراحان جبهه مقاومت در محور‌های مستقل چندگانه در پی دارد، ولی رژیم صهیونیستی و آمریکا را از باتلاقی که در آن گرفتارند، نجات نخواهد داد.

خون شهدای مظلوم فلسطین و غزه از پیر و جوان و زن و مرد و معروف و گمنام، کار خود را خواهد کرد. بیش از ۲ ماه نبرد سخت در فلسطین، می‌توان برخی از لایه‌ها را به مرور باز کرد.

یک مقاومت سرحال، بلوغ یافته و صد البته کاملا مستقل و به خود متکی فلسطینی است که حضور آن در تاریخ تاریک رژیم وحشی صهیونیستی، بی‌سابقه بوده است.

مخلص کلام: صهیونیست‌ها از این پس باید در هول و هراس دائمی از ناحیه نیروی مقاومتی زندگی کنند که بیش از گذشته آبدیده و کار کشته است و عزم آن برای بازگشت به سرزمین اصلی فلسطین و به دست گرفتن سرنوشت خود، بیش از گذشته است.

حالا علت جنایت‌های مکرر و پردامنه و لجبازانه دولت نتانیاهو برای ادامه جنگ و «ترمیم شکست» و بازگرداندن روحیه از دست رفته را متوجه شدید توصیه به صهیونیست‌ها، تکرار همان توصیه سردار حاج اسماعیل قاآنی، یار دیرین حاج‌قاسم و ابومهدی و عماد مغنیه و مصطفی بدر الدین است: تا نرخ خانه‌های اروپا و آمریکا گران نشده، برای ترک خانه‌هایی که به زودی ارزان‌تر از قبل می‌شود، اقدام کنید!

جبهه مقاومت پس از ترور بزدلانه و شهادت شیخ صالح العاروری نایب رییس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و ۲ تن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت در (نقطه رهایی، ابابیل، آتش بااختیار) است، زیرا مرگ در مسلک ققنوس ندارد جایی، امروز را بخاطر بسپارید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار