شهید قدس/ در کهگیلویه و بویراحمد؛

یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۲ شهید بخش دیشموک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 03January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک با بیان اینکه یاد شهدا یاد همه ارزش‌های انسانی و الهی است و آثار و برکات یادواره‌ها بسیار عمیق و دقیق و تاثیرگذار است، اظهار داشت: وقتی یاد خاطره شهدا را گرامی می‌داریم یعنی یاد ارزش‌های الهی و انسانی هستیم و عدالت و معنویت، اخلاق، غیرت، شجاعت، و دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی و وطن و انقلاب را گرامی می داریم.

آیت‌الله حسینی افزود: وقتی یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم یعنی نوجوان و جوان ما و جامعه ما در این مسیر حرکت کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایل بزرگ بهمئی در طول تاریخ افتخار‌ها آفریدند چه قبل از انقلاب در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چه در دوران انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و قدرت در میدان حاضر شدند و در مقابل دشمنان اسلام جنگیدند باید همیشه به یاد این قهرمانان الهی و انسانی و سرزمینی باشیم.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است و با همه حکومت‌های قبل از انقلاب مقایسه کنیم غیر قابل مقایسه است، گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود، زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی مافوق این مشکلات است.

وی ابراز داشت: در طول ۴۴ سال انقلاب با همه این مشکلات نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم بود و هست و با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد و روز به روز این نظام قوی‌تر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راوند امام جمعه دیشموک در این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم و مسئولین به برگزار مراسم یادواره شهدا اشاره کرد و عنوان کرد: ایل بهمئی در دوران ۴۴ ساله انقلاب یکی از ایلاتی بود که در تمام صحنه‌ها پای کار انقلاب و نظام بود.

حجت‌الاسلام راوند افزود: همچنان در مسیر انقلاب شهید می‌دهند و همین دو سال پیش شهید موسی نوروزی را از شهدای وطن را در مرز‌های سیستان بلوچستان را تقدیم انقلاب دادند و این نشان از انقلابی ماندن مردم بهمئی است.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین خدمت را به ما کردند، بیان کرد: اگر یادواره شهدا برگزار می‌شود، به این دلیل است که ما به یادواره شهدا نیاز داریم تا متوجه شویم شهدا چه انسان‌های بزرگی بودند.

یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار