شهید قدس/ امام جمعه شهرکرد:

دلاوری‌های شهید سلیمانی بر هیچ فردی پوشیده نیست

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: دلاوری‌های شهید سلیمانی بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست و این شهید والامقام خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف به جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۶۴۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ - 02January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز در سومین رویداد ملی روایت حبیب که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در زورخانه پوریای، ولی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی یک الگوی تمام و کمال است که همه مردم باید آن را بشناسند و از منش و سبک زندگی این شخصیت والا بهره ببرند.

وی افزود: دلاوری‌های شهید سلیمانی بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست و این شهید والامقام خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف به جمهوری اسلامی کرده است.

امام جمعه شهرکرد برگزاری رویداد روایت حبیب در زوخانه‌های سراسر کشور را اقدامی بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای یکی از ورزش‌های اصیل و دارای فرهنگ والا است که یاد خدا و مولا علی (ع) همیشه ورد زبان ورزشکاران عزیز است و از مولا علی الگو گرفته‌اند.

حجت‌السلام نکونام ادامه داد: ورزش زوخانه‌ای باید بیشتر تقویت شود و این ورزش ایرانی اسلامی باید به نسل جوان هرچه بیشتر شناسانده شود.

در ادامه «احسان قائدی» رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تبین شخصیت شهید سلیمانی برای نسل جوان بسیار ضروری است و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و با زبان هنر این شخصیت والا را به جوانان ایران زمین معرفی کنیم.

وی افزود: اکنون نسل جوان ایران باید هرچه بیشتر از گذشته ایران زمین و به ویژه انقلاب اسلامی با خبر شود و وظیفه ما است که به نسل جوان امروز پیشرفت‌ها و دلاور مردی‌های مردان بزرگ و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و معرفی کنیم.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: همزمان با چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، روایت جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید، از سوی حوزه‌های هنری در سراسر کشور و هیات ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار