شهید قدس/ جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

شهید سلیمانی همه نقشه‌های استکبار را در راستای تجزیه منطقه باطل کرد

سردار «یوسفی» گفت: حاج «قاسم» و یارانش همه نقشه‌های استکبار را در راستای تجزیه منطقه باطل کردند و استحکام درونی جبهه مقاومت با محوریت سردار «سلیمانی» بود و هنوز این مسیر ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 02January 2024

شجاعت مهم‌ترین خصلت‌های «حاج قاسم» بود/ نگاه فراجناحی «حاج قاسم» در مسائل سیاسیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «علیرضا یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در مراسم نهضت خدمت مؤمنانه به یاد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: «جهاد تبیین» و نهضت خدمت مؤمنانه از اقداماتی بوده که به بازسازی و ترمیم سرمایه اجتماعی کمک کرده است.

وی با تأکید بر اینکه باید با بصیرت انقلابی نقشه‌های دشمن را به خوبی تشخیص دهیم و در راستای خنثی کردن آن‌ها اقدام کنیم، بیان داشت: دشمنان نقشه های سنگینی برای انتخابات پیش رو کشیدند و سعی دارند مردم را از حاکمیت و نظام فاصله دهند که باید با بصیرت انقلابی نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور ما روز به روز به سمت اعتلا و پیشرفت قدم بر می‌دارد، افزود: در فتنه سنگین دشمن در کشور که سال گذشته به عنوان یک جنگ ترکیبی رخ داد بخشی از سرمایه اجتماعی در کشور ما آسیب دید که یکی از راه‌های ترمیم این سرمایه اجتماعی خدمت مؤمنانه است.

سردار یوسفی با بیان اینکه امروز به برکت عمر ۶۳ ساله سردار شهید «سلیمانی» ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد با هماهنگی دستگاه قضایی استان و کمک خیران آزاد می‌شوند، اضافه کرد: از ابتدای امسال ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد با رایزنی‌های انجام شده توسط بسیج حقوقدانان آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار «قاسم سلیمانی»، گفت: شجاعت از خصلت‌های «حاج قاسم» بود و وی در جبهه مقاومت با تدبیرش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و نقشه‌های دشمن برای تجزیه منطقه را باطل کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه «حاج قاسم» در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رشد کرد و در دانشگاه مکتب اهل بیت (ع) و دانشگاه عظیم ‌دفاع مقدس دانش آموخت، بیان داشت: سردار «سلیمانی» با چنین روحیه‌ای توانست داعش را از بین ببرد و جبهه مقاومت را گسترش دهد تا جایی که استکبار جهانی را مستأصل کرده و اکنون حماس به عنوان کوچکترین گروه مقاومت بلای جان آن‌ها شده است.

سردار یوسفی اضافه کرد: حاج «قاسم» و یارانش همه نقشه‌های استکبار را در راستای تجزیه منطقه باطل کردند و استحکام درونی جبهه مقاومت با محوریت سردار «سلیمانی» بود و هنوز این مسیر ادامه دارد.

وی نگاه فراجناحی در مسائل سیاسی را ویژگی‌های حاج «قاسم» ذکر و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هیچگاه از جناح خاصی حمایت قاطع نداشت و همواره به دنبال ایجاد وحدت بین جریان‌های سیاسی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار