فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب:

توان بالای ارتش در بهداشت و درمان

امیرسرتیپ دوم عظیمی گفت: حضور بخش بهداشت و درمان ارتش در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی برای یاری و کمک به مردم در تقویت قدرت و پشتوانه مردمی این سازمان نقش بسزایی داشته است.
کد خبر: ۶۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 01January 2024

توان بالای ارتش در بهداشت و درمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دیدار با «حسین حقایی» معاون بهداشت این دانشگاه اظهار داشت: کارکنان فعال در حوزه بهداشت و درمان از دوران دفاع مقدس تا به الان جلوه‌های شکوهمندی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند که این امر نشان دهنده تعهد و تدین بالای این عزیزان است.

وی با بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: امروز ارتش کشورمان با ذکاوت و هوشیاری بالا همگام با سایر سازمان‍ها، آمادگی مقابله با انواع بحران ها را دارد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی، تاکید کرد: همواره ارتش جمهوری اسلامی ایران برای جامه عمل پوشاندن به شعار«ارتش فدای ملت» با حضور در مناطق محروم و مرزی خدمات قابل توجهی را در حوزه بهداشت و درمان به مردم ایران اسلامی ارائه داده و می‍ دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این دیدار با بیان اینکه ارتش در همه بحران‍ ها و حوادث حضور فعال و چشمگیری داشته است گفت: حضور بخش بهداشت و درمان ارتش در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی برای یاری و کمک به مردم در تقویت قدرت و پشتوانه مردمی این سازمان نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار